nät igen!

Idag tror jag att mina grannar tyckte synd om mig. Jag fick koden till deras nätverk så att jag kunde sitta inne i lägenheten och skriva. Synen av mig i campingstol ute i trapphuset måste ha varit något som spridit en viss glädje... ikväll hälsade husägaren på mig och berättade stolt att nu fungerar nätet igen! Tack och lov!

Jag har jobbat med mina studier idag och ska så göra även i morgon. MEn pga av nätfelet så tappade jag en del tid idag. Jag hade dessutom bestämt tid med en kompis inne i Moskva, så jag fick ta mig hemifrån runt 17.

Imorgon kväll ska jag gå på konsert. Min kompis har fribiljetter och ordnade så att jag också fick en. Det kan man ju tacka för!

Ha det gott vänner!

Sofia

Kommentarer
Postat av: Ramona Burning

Du verkar ha det gott Sofia!! : )

Svar: jajamensan!!!
Fia

2013-05-28 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0