Relax

Idag har jag relaxat, handlat lite, färgat håret, kollat på bröllop på svtplay, Åh, vaf jag gillar lycklig slut! Och när människor bjuder med mig på att få se en vigsel. Även om jag inte känner dem! Jag tycker att brudparet O´neill var jättefina och jag önskar dem lycka till i livet, de är värda lycka lika mycket som andra är!

Jag börjar nu lite smått planera för hemresan och ska skicka med en del saker med en kompis som ska bila till Sverige i sommar. Hon kommer resa genom Europa och vända vid medelhavet och sen ta sig till oss i norr innan hon vänder österut igen. Jag ska försöka skicka så mycket som möjligt med henne, för jag vill ju köpa lite presenter och sånt med mig hem...

Imorgon är det kyrkdags igen och möte med många människor..

Ha det gortt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0