Oh, what a day!

Klockan ringde och jag somnade om, tack och lov för snoozer. Jag är extremt trött på morgnarna eftersom jag oftast somnar senare på kvällen. Jag har haft lite svårt att komma till ro sista veckorna. Tror det beror på värmen.

Idag har det pyntats och fejats i kyrkan för Barnens dag. Mellan 15-17 var det fullt pådrag och många frivilligarbetare igång. Så enkelt, men så roligt! Jag har lärt mig en hel massa som man kan göra och som dessutom är enkelt! Efter Barnens dag fikade vi tillsammans för att sedan satsa på den 1:a söndagsskolan för helgen. Både barnen och vi var trötta, svettiga och hungriga, men i slutet av kvällen var vi alla nöjda och glada.

Nu är klockan snart 00.30 och jag behöver sova!

Kram Sofia

damen här får symbolisera att vi alla är barn från början!

Kommentarer
Postat av: Kristina Lundberg

Hej Sofia! Så bra med det som är enkelt och ändå funktionellt! Nu är 10 fönster putsade på både in - och utsidan i vårt fritidshus vid Bottenvikens strand. Växter planteras, mest kryddväxter.
Hälsningar Kristina

2013-06-01 @ 22:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0