Hemma!

89 dagar senare landade jag till slut på Landvetter. Min snälla svägerska hämtade mig och mitt nätta bagage på lite över 30 kilo sammanlagt. Jag lyckades pricka maxvikten ganska exakt. 22.9 av 23 tillåtna i incheckat bagage. JAg är tacksam att de inte vägde handbagaget för jag tror att ihop med laptop, "handväska" och kabinväska låg nog den vikten på närmare 15 kg än 8 kg... (laptop är iofs tillåtet utanför de där 8 kg, men jag hade ju glatt stoppat ner lite mer tyngd i den väskan.)

Jag kommer att skriva lite mer under veckan, nu njuter jag av tystnaden och den rena luften. Och så längtar jag lite efter mina vänner i Moskva också....

Vi ses!

Ps. Jag var på cirkus i lördags, vilken häftig upplevelse! Ingen sån där tältcirkus utan i en äkta cirkusbyggnad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0