En riktig utedag!

Som vanligt har det varit en varm och skön dag. Och som vanligt kom en liten åskskur på eftermiddagen. Vi hade picknick med personalen i kyrkan i en park i närheten av kyrkan och när vi var så gott som klara kom regnet och åskan. Det blev en snabb promenad tillbaka!

Min kompis Svetlana bjödmed mig på vernissage. Och jag måste säga att jag blev överväldigad. Det var en armensk tjej som visade sina tavlor. Ni kan läsa mer om henne här http://lilitart.com/index.php/en/

Tyvärr har jag inte kunnat ladda upp bilderna från idag, därför kan jag inte visa den vackra kvällen i Moskva. Jag och Sveta promenerade utmed Moskvafloden bort till Frälsarkatedralen. Där satte vi oss på bron och pratade en lång stund. Det var en sån där skön sommarkväll... idag igen!

Ha det gott!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0