2 veckor kvar...

Nu krymper tiden här i Moskva. Jag insåg idag att jag kommer att sakna alla garage i hundratal som kantar järnvägen in till Moskva. jag kommer sakna mina grannar som gärna hälsar och pratar med mig. Jag kommer sakna min kyrka, mina vänner, all enkelhet och positiva inställning till allt. Jag kommer sakna parkerna, affärerna, marsjrutkan och metron. Med andra ord, det kommer att göra ont att lämna! Men jag planerar att komma tillbaka! så är det bara!

Men jag ser fram emot att komma hem med! Till min familj, havet, min lägenhet, min kyrka, universitetet, Kungälv, mina vänner och Sverige. Mest av allt som jag ser fram emot är att träffa familjen och mina vänner! Och havet....

De här sista 2 veckorna ska jag maxa! Jag började idag med manikyr och shellac. Jag ska fortsätta med att göra Moskva, vara i kyrkan, träffa vänner in i det sista!

JAg kommer antagligen gråta en del när jag lämnar, det kvittar att jag träffar flera om ca en månad i Uppsala, jag älskar Moskva!

Allt gott!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0