Massor av tankar rusar fram...

Tiden rusar, liksom mina tankar rusar. Men en sak som inte verkar rusa iväg just nu, är alla uppgifter som ligger på hög. Jag vet inte riktigt hur jag ska få ihopa det. Prioriteringen blev nu:

1. Skriv klart kompletteringen om vägen från realism till modernism i rysk kulturhistoria. (inlämning senast mån 9.00)
2. Skriva uppsats om Stalintiden. (inlämnas senast 15 dec 24.00)
2. Översätta Pelevins "Kristallvärlden" Inlämning:löpande....
3. Läsa till sista seminariet i Stalintidens estetik och idealism.
4. Plugga inför tentor...
5. Allt annat som ska göras...

Häromdagen kändes ALLT hopplöst, men när jag skulle skriva svar på ett facebookmeddelande läste jag slutet på meddelandet en gång till och då, där och då, fick jag frid! Jag kommer att klara detta, för som det stod "för dem som älskar Herren, samverkar allt till det bästa" Tänk att ord, skrivna för ett par veckor sedan lyfte min onsdag! Visst är det fantastiskt!

Nu ska jag sova, jag ska jobba imorgon och sen ska jag till min svägerskas julmarknad. Senare på kvällen blir det plugg och ett annat litet jobb............

Jag ska i mål!

In His Love

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0