Det blev inga bilder idag heller.... Hm.... Jag måste hitta felet!

Ska försöka få in några bilder… och skriva ett litet grattis.

Idag fyller en liten pojke som heter Carl 6 år. Det var en väldigt lycklig kille som fick "happy birthday"sång av ett 10-tal ryska pojkar via Skype. De sjöng så fint de bara kunde och såg ungefär lika chockade ut som Carl. Dagen till ära gick jag till Arbat och på café och drack kaffe och åt cheesecake. Tyvärr blev det ingen lång fika med 6-åringen, men iaf med hans mamma.

Ni kanske tycker att jag talar mycket om snön, men på min bakgård är det fortfarande ett berg av snö. Den smälter väldigt sakta och jag hoppas att värmen får den att försvinna till nästa vecka. Tyvärr stämmer ordspråket "det som göms i snö, kommer upp i tö" helt bokstavligen här. Ölburkar, flaskor, skräp, ja allt möjligt kommer fram utmed vägkanterna. På vissa håll inne i Moskva städas det för fullt. Jag får hoppas att städteamet tar sig hit ut med.

Tänker på er därhemma, men njuter för fullt av att vara här!

Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0