Anteckningar från en hemresa som gick lite fel... och lite andra tankar som man kan komma på när man väntar.

Står nu på fel station i rätt stad. Jag måste lära mig läsa vart tåget åker innan jag springer på.:/ men solen lyser, det är vår i luften och jag kan lika gärna passa på att njuta av den medan jag väntar på att få ta tåget som ska ta mig tillbaka två stationer... Sen ska jag hem en sväng för att sedan åka till globus igen.
Nu är jag på tåget, jag hoppas verkligen att det var rätt nu....
Jag lär väl märka det!
Idag åt jag mat från Mac Donalds, tänk att det kunde smaka så gott!!! Min vän Natalia tog mig till en donKen och jag kunde köpa med mig. Jag stannade inte på globus, tyckte lite väl många tittade på mig. Så jag följde med Natalia till kyrkan och satt i caféet där. Jag tror jag lyckades få ihop all research jag behöver till onsdag.
Det är så härligt, klockan är 19, men solen skiner! Fåglarna kvittrar, det är bara den där snön som ska bort också!

Nu är jag på marsRutkan igen, den här gången verkar jag vara på rätt ställe iaf! Bara han kör någon gång.... Så får jag hoppas på att det går en tillbaka med! :-D

Förut, när jag var på kyrkans café, började organisera borden och duka fint, jag funderade över det hela och en av mina vänner berättade att på måndagar är det alpha kurs... Som sagt, här händer det mycket!!!

Nu har jag lyckats sätta mig på bussen tillbaka. Dock har föraren övergett bussen med nyckeln i och gått någon annanstans. Så här har jag suttit tillsammans med ett gäng andra och väntat. Men alldeles nyss kom han tillbaka igen.

Vägarna här är inte direkt anpassade för snabb körning, dock verkar ingen ha förstått detta, utan gasar på och tvärnitar vid stora hål och vid andra stopp, som kallas människor som går rakt ut i gatan.

JAg har iaf kommit hem välbehållen och vid avstigning inser jag att jag precis hann med den sista marsrutkan för dagen! Puh, för det hade varit lite tufft att ta sig från Globus på annat sätt. Det går säkert på många sätt, det är bara så att jag inte vet dem än!

Nu är det time för lite lyssnande på Pelle Hörnmark innan jag slår igen mina blå och laddar för en ny dag!


Ha en god kväll!

In His Love

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0