För mer än 15 år sedan...

.. samlade jag på Allers matrecept. Hur tänkte jag?!
... prenumererade jag på diverse matlagningspaket, typ recept...
... tjänade jag knappt några pengar och kan idag inte förstå att jag la pengar på sånt!
... bodde jag i Skåne
... verkade jag tro att Arlas/Skånemejeriers receptsamlingar skulle göra mig till mästerkock. Jag tror inte det längre!
... kämpade jag för att ta mitt körkort. Tack Nikolaj, Camilla, Thomas, Niklas och Daniel för utlåning av bil eller hjälp med att övningsköra. Utan er hade jag nog aldrig fått det där kortet!
... trodde jag att jag skulle bo i Sibirien om 10 år. (JAg har fortfarande inte varit där)

MEn nu är det 2012 och för detta året har jag olika mål och ambitioner, de ska jag göra mitt bästa för att lyckas med!

Ett mål är att slänga gamla recept... och spara pengar.

CU!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0