Fem ord som säger allt!

Träslöjd:
Jag är stolt över våra elever, som åkte till Nylöse och hade träslöjd, de uppförde sig exemplariskt och verkade vara fullt sysselsatta med arbetet. All heder åt deras lärare Johan som verkligen gjort intryck på dem.

Nylöse:
Rätt genom stan har vi åkt ända till Gamelstaden. Där fick jag jobba med lite papper medan jag väntade på de exemplariska eleverna.

Hjärteskratt:
När tjejerna i 2:an fattade att man kommer se andra kvinnor när man byter om på badhuset blev det många fnittersalvor. OCh när jag skulle försöka få dem att ta ett djupt andetag och lugna sig brast även jag ut i ett gapskratt. Skratt smittar!

Oro:
När jag läser i min systers blogg vaknar min vilande oro litegrann. http://bomsickabomblog.blogspot.com/ Gillar inte att livet är så skört.

Worship:
3,5 timmars övning med lovsångsteamet inför "BARAlovsång" i morgon var en härlig kväll. Väl investerad tid och grymt skoj!

Min dag, imorgon vet jag inte så mycket om, men den här dagen var bra!

In His Love!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0