Den sjuttonde dagen i Herrens år tjugohundatolv.

Har haft dagens 5 ord på facebook i några dagar nu. Idag var det

trött -
somnade lite sent i natt

skratt -
jag insåg att jag inte hade starka överarmar då jag skulle försöka gå upp i brygga.

brygga -
ja, jag skulle visa barnen på fritids hur man reste sig i brygga, benen kom upp, men inte huvudet.... -> träning!!!

laxnuggets -
blev det till kvällmat och till det fransk potatissallad

worship -
bästa övningen på länge med lovsångsgänget i kyrkan, på fredag kl. 20 kör vi i Pingst Kungälv!


Igår var det.

jobb -
jag jobbade

doktorn -
jag gick ifrån jobbet tidigare för att besöka min doktor, har haft ganska mycket ont i min brustna muskel i vaden

fylla i -
försäkringspapper pga fotbollsspelande muskelbristning på jobbet och en ansökan om att göra skillnad för andra människor.

Jana Petrova -
min bulgariska vän är tillbaka! Så jag hjälpte henne att fixa facebook och självklart så blev det ju kommunikation på RYSKA!!!Bulgariska kan jag läsa, men inte förstå!

Anna Gunnarsson -
tog mej med på en snäll promenad ochbjöd på gott the.



Ett ganska bra sätt att sammanfatta dagen, eller?! Så kommer det som är huvudpunkten på dagen med!

Ha en god natt, jag ska sova lite tidigare tänkte jag... ;)

Blessings!

Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0