Tjoho! Gott&Blandat!!!!

Så vann jag äntligen stjärnvinsten på Gott&Blandat hjulet på Liseberg. Jag och en av mina systrar bestämde oss för att dela om vi vann och då lossnade det ordentligt! Vi vann lite choklad och sen den jättestora 4 kgs kartongen med Gott&Blandat! Yiha! OCh lille Calle och jag vann ett par chokladkakor. Och den glädjen han hade var värd hela växelkassan. Sen tog jag en lott på LEksakshjulet enbart för Calles skull och då vann jag igen; en badleksak! MEn jag blev lycklig när jag vann stjärnvinsten. Så många lotter som jag har tagit på detta hjul! ÄNTLIGEN!!!!!!

MIn kära syster och svåger tog även med sig min lilla bil för att en gång för alla hitta felet. Kolven mår bra, det är något annat som gör att de ligger på och slits. Jag ber en stilla bön för min lilla bil och önskar så att den ska överleva till vintern.

Idag har jag varit hemma, slappat, lyssnat på bra undervisning på nätet http://livetsordplay.se/ och njutit av korvstroganoff till middag. Regnet har gråtit utanför och jag har glatt mig inomhus.

Nä, nu är det dags för lite kvällsfika, verkar som om regnet håller i sig så då kan det ju bli något på balkongen. :))))

Bless!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0