Slut på konstiga bekymmer!

Nu har jag löst uppgiften. MEn det är ju löjligt att jag la ut fel bild på uppgiften. Speciellt som jag hade länkat bilden till Pluggakuten. Snacka om att göra sig till för att få fler views.... PINSAMT!!!

Jag tog en skön timeout från matten och åkte till Livets Ord i Göteborg och gick på julkonsert. JAg blev superimponerad av deras musiker och sångare. Det var verkligen njutbart! OCh så bra! Att jag sen fick trevligt sällskap av Madde Wenthe förgyllde ju bara kvällen ännu mer! Det är så kul att ta upp gamla bekantskaper igen och att det dessutom känns som om det var igår man umgicks gör det ju inte sämre.

Imorgon ska jag träffa en annan go och härlig vän, min fina granne Petra. Jag är så glad och tacksam för alla mina nya och gamla vänner. De berikar mitt liv så mycket.

Nu är det dags att "släcka" DVD-brasan och lägga mig där prinsessor sover och komma ihåg orden från
ordspråksboken 3.

24När du lägger dig, skall intet förskräcka dig,
och sedan du har lagt dig, skall du sova sött.
25Du behöver då ej frukta för plötslig skräck,
ej för ovädret, när det kommer över de ogudaktiga.
26Ty HERREN skall då vara ditt hopp,
och han skall bevara din fot för snaran.



Sov gott!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Matte

De bibelversarna ska jag tänka på när jag ska sova!

Matte

2011-12-18 @ 00:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0