Jag slänger in handduken!

Nu är jag trött! En tuff månad som så här i slutet blev lite för mycket. Idag fick jag muskelbristning i min vad. Det gjorde något fruktansvärt ont! OCh vad gör man på jobbet när sånt händer?! Vem kan köra mig till doktorn? Efter några försök till ett par nummer kom jag på ett nummer jag kan utantill. Familjen Axell kan kanske hjälpa mig eller hjälpa mig att hitta någon som kan... JAg ringde Anna-Carin som kom till jobbet och hämtade mig och körde mig till doktorn, sen kom hon dit och hämtade mig och körde mig till mamma och senare hjälpte hon och LEnnart mig med att hämta min bil som var kvar på jobbet. Utan dem hade den här dagen känts så mycket sämre! Att lite fotbollsspelande kan sätta såna käppar i hjulet!

Det har ju hänt lite annat idag med....

Morgonens största nyhet var ju att Nordkoreas ledare KIm-Jong Il hade dött. Det utlöste mycket oro i Asien. Och med tanke på de sista årets händelser så är det inte konstigt! Finns det en ledare som är stark nog att låta demokratin få växa fram eller blir det en öppen strid mellan frihetskämpar, militären och den "folkvalde" presidenten... Ska bli spännande att se. Någon gång i mitt liv skulle jag vilja åka dit! Mest för att utmana min tanke, men även för att jag är sååå nyfiken på dessa människor.

Sen gick ju Trollhättans hjärta i konkurs. Lite sorgligt även om det var väntat. Det är komiskt att se hur 45:An håller på att bli E45 och när det nästan är klart går SAAB i konken. Det var ju för SAABsom den byggdes och som de har borrat och sprängt bort halva Ale och satt oss på rätt sida av Göta Älv i milslånga köer.... Det kan ju också bli spännande....

Nä, nu ska jag sova!

God natten! Naten mir!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0