Tankar tid och tystnad

Snart är det dags att stänga sina ögon en stund. Efter ungefär 7 timmar är det dags att öppna dem igen. Under den här tiden tankar jag tid och tystnad.

Igår kollade jag upp min hörsel. Jag var beredd på att den var lite sämre, men inte så taskig! Och nästan samma på båda öronen... Så om jag säger HA? Så beror det helt enkelt på att jag inte hör! OCh det finns papper på det! Får se vad doktor Karin har att tillägga.... KAnske det beror på åldern (35) eller så behöver jag tystnad runt omkring mig lite oftare så att jag blir mer känslig i öronen för de små tysta ljuden.

Tro nu inte att jag är döv! Jag hör helt ok, men jag blev förvånad när jag såg kurvan, för jag tycker inte att det är så illa! Det kanske bara behöver bullersaneras runt mig.....

Men nu ska jag tanka tid och tystnad! Efter att ha läst http://bomsickabomblog.blogspot.com/

Take care outthere!

/Sofia

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, som sagt. Nu är det snart dags för lite tystnad och om ca 7h vaknar man upp igen. Jag brukar somna vid 23-tiden. Ha en trevlig kväll.

2011-04-07 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0