NAJS!

Har lånat en dator en stund.... Fy, vad jag är handikappad utan internet! OCh det är dyrt att kolla facebook på mobilen!
Iallafall; jag är megaultraförkyld, rösten är ur balans, sömnen vägrade infinna sig i natt och lördagen känns ganska seg.
Men! Eländet gör att det som är roligt blir roligare! Förra helgen hade vi besök av våra vänförsamlingar i Ungern och Rumänien. Szilard, pastor i Ungern, berättade om ett under som skett. När vi var där hade en av våra ungdomar hade bett för en kvinna som inte kunde få barn. Och för 4 veckor sedan hade hon fått en liten flicka. Great news!!!
På måndag börjar mina ryskalektioner igen, ska bi skoj! Tufft, men kul!
Nä, nu ska jag fortsätta sega...
Bless U!
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0