Gratulera mig!

Ikväll har jag kommit upp i mer än 200 pv i min Amwayverksamhet, det innebär att jag för första gången har hamnat på 3% bonusen! Ett litet grattis vore på sin plats nu.... TAck!

I fredags var jag helt däckad när jag kom hem, dock inte så däckad att jag kunde motstå IKEA family erbjudandet på 29:- för en 365+ 3 liters kastrull. JAg tog bilen kl. 19 och körde ner till Bäckebol och letade upp köksavdelningen och försåg mig med en kastrull! Tänk! JAg saveade 100:- på det! Gratulera mig nu.... TAck!

Dock innebar lördagen en nu helt däckad Sofia. Vaknade till vid halv åtta, drack lite vatten, öppnade fönstret och somnade igen. Vaknade inte förrän halv tolv. Det märkliga var att jag var helt slut i kroppen, hjärnan var pigg, men kroppen sov! Läskigt! (gratulera inte!) Resten av dagen gick jag runt i mjukisar, tvättade snabbt 2 maskiner på 1,5 timme, rensade i rummet, diskade, kollade på film, softade och somnade vid halv elva.... Något var fel med mig den dagen!

Söndagen däremot var en festdag. Först hade vi en SUPERsöndag i kyrkan med fett husband, konfavälkommen och ett härligt gäng unga människor i farten. Eftermiddag var jag hos mamma och myste. Det tråkiga var att jag fick veta att min lilla L är på sjukhus igen. Någon form av infektion hade gett högt crp och då blir det antibiotika intravenöst. Men hon ville iaf. prata med moster, så det lyste upp det tråkiga lite.

Idag har jag pluggat klart ALLA övningar till kap 9 i den intressanta boken "Govorite po russkij" OCh när jag satt och slog mig för bröstet över att ha gjort ALLA övningar upptäckte jag stencilerna med ALLA andra uppgifter.... Men jag hoppas att Sveta blev nöjd iaf. Kul lektion hade vi ändå!

Och nu på kvällskvisten har jag haft besök av Louise och Ola och vi har fikat och beställt Amwayprodukter. Alltid kul med vänner på besök. Synd att man träffas så sällan bara, trots att vi bor i samma stad.

Denna vecka ser jag framemot att få fortsätta renovera dockskåpet med fritidsgruppen Rubinerna och skapa med gruppen Diamanterna. Har en liten fundering på ett Muminprojekt. Får se om de nappar. Till helgen bär det av till Jönköping och fina Ramona BUrning. VI ska ha en höstmysig helg tillsammans och bara umgås. Det ser jag verkligen fram emot!

Så, jag tycker nog att ni kan gratulera mig till en bra och härlig vecka!

Bless U all!

Sofia

Kommentarer
Postat av: lotta

Hej Vännen!

Vill bara säga hej och önska dig o Ramona en

mysig hösthelg! Mys o må!

Vi ska ut o äta med Annie o Tommy i helgen i Gamla

stan, ska också bli mysigt!

Kramis!!!

2010-09-29 @ 09:05:48
Postat av: Louise

Ja, du är så duktig!! =) Snäll och trevlig, flitig och ambitiös med ett vackert hem.

Ja, håller med..för sällan man tar sig tid att ses men vi får börja höras,gå promenader och kanske gå på fler AmwAY träffar så du får fler poäng ;)!

Vore kul och jag tänker på dig.!

Kram och många lycka till Sofia med aLLT och Grattis igen!! :)



loisan, vi höres om produkterna också!

2010-10-02 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0