När mamma gräver guld i USA...

så befinner jag mig emellanåt i hennes lägenhet. Det är enklare att plugga om man slipper att upptäck allt annat man måste göra hemma hela tiden. Jag har just nu en liten, liten paus för att dela med mig av några tankar...
Dessa tankar är inte så djupa eller, för den delen, särskilt ytliga. De är någonstans mittemellan.

Jag såg mellofestiaveln i lördags. Jag ska ju erkänna att jag knappt sett deltävlingarna men Salem och Andreas hade jag spanat in sen innan. JAg hejade faktiskt på dem. Anna Bergendahl är bra, men speciell. Jag vet inte om vi kommer så långt i Eurovision med den låten, men ok, svenska folket har sagt sitt och vi har ju lite annan smak än öst så ok,ok.... MIn lille systerson Frank hejade på PErnilla Wahlgren och Eric Saade. Han kunde inte alls förstå varför inte de vann! Lille Frank är bara sååå sööt... Jag fick en liten Mc Donalds stund med mina små sötingar igår. De stannade till i Kungälv och ringde mig! Älskar att mysa med de 3.

Min mor är just nu i Amerikat. Jag pratade med henne igår. De hade varit i David Wilkersons kyrka och skulle på Mamma Mia på kvällen. Sen hade de varit i CEntral Park och ätit lunch på Donald Trumps restaurang. De hade 'även varit in en sväng på Tifanys.... Men hon tyckte att diamanterna var för små för hennes plånbok.... ;)
Mamma fick åka till USA med vår bror som en 70-årspresent från oss barn. Det är hon absolut värd! På tisdag ska de till Pennsylvania för att hälsa på vår släkting Beverly. Hon sägs vara en organisatör utan dess like och har säkert ordnat fullt program. De ska iaf till Amishfolket...


ja, dessa röriga tankar delar jag med mig en vacker dag som denna måndag...

Be careful out there!

Blesses!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0