Habst du angst?

Ja, det har jag! Har haft svårt att orka plugga ikväll. Är orolig för lillan som får högdos för första gången imorgon. Och så har jag tentaångest också.... JAg önskar verkligen att jag ska klara en av tentorna, annars blir det tufft på höstkanten. Ja, efter helgen har jag  väl en liten aning om läget...

Igår hjälpte min inneboende mor mig med att plantera balkongblommor och plantor. Så nu har jag en kruka med jordgubb och smultronplantor och en härlig balkonglåda som går i lila och rosa. Kanske skaffar jag mig en tomatplanta också... vi får se. Ska försöka ta ett kort på det framöver.

Nu är det dags att sova; börjar 6 imorgon. Mamma är i Alingsås hos Ulrika och är mormor till de andra när lillan får behandling. Hon har fått vara hemma sen i lördags, bara varit i Borås på kvällarna för provtagning och svampmedicin. Hoppas hon får komma hem snart igen. Men högdosen innebär iallafall en inläggning och denna gång på östra. Kanske kan jag hälsa på henne då... Mitt lilla hjärta!

Men iallafall, du som läser min blogg kanske tror att du hamnat hos ett psykfall. Jag hoppas att jag inte är det och detta är ett sätt att inte bli det.....

Ta hand om er!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Vännen! All lycka till på tentorna!!!! Och ännu mera lycka till för Lilly idag när hon får sin behandling. Hoppas hon snart får komma hem! Kram Lotta

2010-06-02 @ 07:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0