Några tankar bland åskmoln och långfilm

Nu har jag jobbat 2 dagar på sommaröppen förskola. Det är över förväntan. Det är lite annorlunda att arbeta med mindre barn när de flesta jag arbetar med ligger runt 6-16. Men det är intressant och roligt detta med.

Igår låg jag och väntade på det stora ovädret. Blixtar kom, lite muller hördes, ganska mycket regn föll, men värre har jag varit med om! JAg la mig till och med i soffan i natt för att kunna se det hela lite mer närgående, men tji fick jag. Det verkar ha åskstormat överallt förutom här i centrum. Nu väntar jag på nästa som sägs komma ikväll....

Imorgon har Lillan högdos igen. Sist fick hon bara 1 ist. för 5 utav cellgifterna. Imorgon ska hon tillbaka till första dosstorleken på 2. Den gången blev hon riktigt dålig och hade 3 antibiotika samtidigt. Nu hoppas vi att hon ska klara det hela bättre. Leukemi är en hemsk sjukdom!!!

Nu ska jag snart sova....

Bless!

Sofia

Kommentarer
Postat av: trikern

Tjena, ber nu en bön för Tösabiten och bugar för din medkänsla, tack för att du berättar så mycket.

Mvh Fred

2010-07-17 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0