En underbar dag!

Idag har jag haft en underbar dag! Så får man uttrycka sig när syster ringer på morgonen och frågar om jag kan passa lillan utanför Ikea på eftermiddagen.

MEn innan dess hade jag träff med Anna-LEna och så gick vi på gudstjänst på Livets Ord i Gbg. Jag blev överraskad när jag såg att det var Johan Olehäll som predikade. Det var en kanonpredikan. Den handlade om hur mycket Gud älskar oss och vad det innebär. Med en god predikan i hjärtat styrde jag bilen mot IKEA. Där var mina små pärlor som väntade på mig. Lillan och jag tog en promenad och satt utanför Dagab och sjöng. En surrealistisk känsla på något sätt; E6:an dånade bredvid, men vi hade vår lilla bubbla av mys. När jag gick tillbaka till Ikea somnade hon och jag upptäckte Ikeas personalentré. Detta visade sig vara den lugnaste platsen på Hisingen.... Byggnader kan verkligen ta ljud!

LIte senare åkte vi till mor och åt middag och lekte. Lillan ville till och med gå med benen. Dock var det med hjälp som hon tog sig genom mors lägenhet. MEn till vår stora glädje. VI hoppas att hennes biverkningar inte ska vara så elaka som första gången, så att de kan höja högdosen vid nästa tillfälle. Det viktigaste är att hon blir helt frisk från detta elände, men hon ska ju klara av behandlingen också. Hjälp, vilken vetenskap detta är!

Ikväll träffade jag Anna-Lena igen. Hon följde med mig när jag gjorde ett ärende i stan och sen fikade vi MC Donalds i ett par timmar... NICE!!!

Nä, nu ska jag ladda för morgondagen!

Bless!!!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0