Livet är inte alls rättvist!

Min lilla Lilly, systerdotter på 3 år, har insjuknat i leukemi. Detta är helt ofattbart och en enda stor mardröm. HUr kan detta få ske?! Hon har gått igenom så mycket innan och hennes syskon också. Det borde räcka nu!

Jag kan inte förstå att samhället vill få oss att tro på jämlik rättvisa, jag protesterar hej vilt isåfall! Det finns ingen rättvisa mer än att alla ska ha samma värde i samhällets ögon. alltså; det kvittar hur man ser ut, har för sexuell läggning, talar för språk, har för jobb eller annat yttre, men livet är iallafall inte rättvist! Det känns som om man blivit överkörd av en ångvält!

JAg försöker samla lite styrka för jobb och annat ikväll. Är ensam i mammas lägenhet. Mamma och syster är hos Lillys syskon. Där kommer jag nog också att vara ett tag framöver.

Be för den familjen!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Sofia! Va ledsen jag blir att även din systerdotter har blivit drabbad =( Håller tummarna för Lilly och hoppas att du fortsätter att skriva här om hur det går. Många tankar till Lilly och er i familjen. Kram Malin

2010-05-11 @ 13:07:04
URL: http://rabarba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0