Lotta tycker att jag ska skärpa mig, och jag håller med!

NU skriver jag några rader av invecklade tankar...

* HAr ni sett alla Idoler från Kungälv? Dels 2 kula typer som drog juryn vid näsan och sen Andrea Wijk, som tyvärr fick lämna idag och Torbjörn Daun som tyvärr missade sista chansen, men säkert kunnat gå långt annars...
De 2 sistnämnda känner jag faktiskt till en del. Underbart fantastiska människor som har begåvats med ljuvliga röster och stor ödmjukhet! Glory!

* Jag har som sagt börjat läsa Rysk litteratur... och har fastnat för Dostojevskij. Jahg har lånat hans bok "onda andar" och kämpar nu hårt med att smälta alla intryck. TAck och lov är det på svenska. Det räcker med att översätta 8-10 sidor från ryska till svenska varje vecka. Sovjettexterna är klurigast!

* Jag bestämde förresten för ett tag sen att jag nog iallafall vill gifta mig, så nu funderar jag över vems förväntningar jag passar in på... Förslag? Sen får man ju se om vederbörande passar in på mina:) hm...

* Jag har äntligen hämtat sängen jag fått av familjen Axell. Det är fantastiskt att komma upp en halv meter från golvet!

ja, det var nog det mest akuta jag behövde få ur mig... jag älskar ju självklart alla syskonbarn, syskon och mamma... hundar är också härliga, jag har glömt att jag är rädd för dem....

Peace, love

Bless!

Sofia

Kommentarer
Postat av: yosan

du sa till mig att du inte är rädd för hundar

2009-09-27 @ 12:02:06
Postat av: sofia

Yosan! Ja har varit jätterädd för hundar! Men inte längre, när jag träffade Lord, Gismos företrädare, så försvann all rädsla. KAtter är värre! MEn man ska alltid ha respekt för djur, liksom för människor! Man ska aldrig reta upp dem i onödan!!!

Kram Sofia

2009-09-28 @ 19:18:49
Postat av: Tony B

Lycka till med förväntningarna!

2009-10-14 @ 21:46:55
URL: http://gladatony1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0