Idag var det kö på 45:an...

JAg som alltid har tyckt att 45:an är den bästa vägen till Gamlestan och tänker att det tar max 17 min. att köra dit från Kungälv den vägen, fick tji idag! Nu har breddningen av vägen kommit söder om Bohus och jag fick vackert krypköra till Surte. Nu hann jag iaf, det tog kanske 7 min. mer än vanligt, men oj vad stressad jag blev.... Allt ska ju klaffa, eller?! Undrar om man i USA och London kalkylerar för trafikstockningar och börjar resan innan man behöver eller blir de också stressade? Hmmmm.... Ett I-landsproblem!

JAg har nu insett att jag pluggar mer än 50% för tillfället och just nu pendlar det mellan 80-100% i studier och 70% i jobb. (Upptäckte det i går) Så jag är rätt nöjd att jag får till mina överaättningar varje vecka och att det inte är alltför tokiga meningar som byggs! För övrigt kan jag rekommendera Tjechov, Dostojevskij och Tolstoij. Mycket bra författare. Jag har läst lite av dem och jag gillar deras språk skarpt! Bli inte avskräckta av de tjocka böckerna utan bli uppslukad av historierna och allt det som de symboliserar!

Ha en skön kväll och så ses vi en annan kväll igen!

Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0