What a wonderful day!

Solen lyser, jag vakande i tid, åt en god frukost på stan, ska snart städa av lite, sen kommer min kära syster Ulrika med hela sin underbara familj. En god och härlig lördag!

På fredag ( 6/11) kommer en ukrainsk evangelist till min kyrka i Kungälv. Be there 20.00
HAn heter Slavik Radchuk och har rest en del med Reinhard Bonnke. Dessutom har han haft en del samröre med Slaviska MIssionen. Du kan söka på nätet och se en del av hans möten där.

Nu är det dags att softa vidare.

Ha en wonderful day!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: ibrahim

god kväll,



jag är nursingman från 7e.himlen

besöker här din blog som är fin.



önskar dig allt gott



ibra

2009-11-15 @ 23:06:19
URL: http://baha.blogspirit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0