Ungernteamarna är fantastiska!

Vilket team vi har fått ihop! Idag gjorde de succé med hembakat i kyrkan, de sålde och fick ihop flera flygbiljetter hem.... Jag är stolt över deras otroliga ansvar och engagemang! JAg tror detta kommer hålla längre än Ungern! Här finns de nya ledarna! Mina fötter värkte efter nästan 4 timmar i högklackat. Dumt av mig att inte ta fotriktiga skor när jag inte skulle sitta ned speciellt mycket.

Idag hade Alpha avslutning och gudstjänsten var alphainriktad. Det var väldigt kul att få se så många nya människor i kyrkan och att det i stort sett var fullsatt. Det ger mersmak! Nästa helg blir det sommarfest, då kommer teamet återigen att köra hårt med att samla in pengar, samtidigt som man gör något bra för andra människor. I like this!

Imorgon är det dags för ryska igen. Det känns spännande att terminen snart är slut och tentor ska göras. Samtidigt är det lite läskigt; jag vet ju inte om jag kan det som krävs. Emellanåt känner jag mig helt IQ-befriad. Så be en bön om att jag ska minnas och förstå! Vilket jag egentligen kan, men blockas av allt annat!

NU ska jag sätta mig på balkongen och andas en stund innan jag kryper ner i sängen...

Var välsignade alla vänner! Det verkar som att ingen hade något att säga mig i den föergående bloggen, ska jag tolka det som att jag inte är där än?!

Peace, Love and Blessings!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Vännen!

Hoppas att det gick bra på tentan och att du

kom ihåg ALLT! :-)

Kram Lotta

2009-05-26 @ 15:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0