Jag får inte gå in i semesterdvala än....

Denna helgen har min kropp fått för sig att det är semester. Nu är inte fallet riktigt så, utan nästa vecka är jag på läger (vilket innebär tidiga mornar, sena kvällar), sen ska jag jobba några dagar igen... och sen är det Ungern 1 vecka... Så semester är det inte förrän om 3 veckor! Snälla kroppen, fatta det!!!

Från det ena till det andra; det har åskat 2 dagar på raken nu. Helt märkligt! Och så är det kallt och ruggigt; vilket inte alls är märkligt! FAt det gör inget iofs, jag njuter av att sitta inköket med öppet fönster och lyssna på regnet och läsa en bok. Självklart finns kaffekoppen, fylld till bredden framför mig...

Så, idag har jag tänkt städa, det vberkar som om viljan finns i min hand just nu också! Sen ska jag umgås med min syster litegrann och så blir det nog så att jag sover i natt igen...

Ha en skön midsommardag!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0