En mellandag under semestern...

Nu sitter jag i Eskilstuna i Johannas lägenhet, är seg och börjar få lite ont i bihålorna. Jag behöver nog ta mig till MAxi och köpa Sinova. det är dumt att få bihåleinflammation nu. Igår var vi i Oxelösund, Trosa och Skjulsta. Det var en väldigt mysig dag med lillasyster. Men jag är trött idag, körde långt igår och kom isäng väldigt sent! Idag har vi tagit en sväng på stan och njutit av Tunas gamla stad. Där finns det väldigt mysiga inrednings affärer.

Johanna jobbar ikväll och jag softar... men ska städa och njuta av solen också hade jag tänkt! Men först ska jag nog skaffa Sinova! det brukar hjälpa! Jag vill inte äta mer medicin nu! Det är bara dumt! Nu vill jag bara vara frisk!

ja, det var väl allt för tillfället, vi hörs under veckan....

/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0