Bilder talar nästan för sig själva....

Sista kvällen med bästa relationsdiskuteraren! Sorgligt, men vi ses snart igen! Uppsala, here we come!
Här kommer några bilder från dagens Göteborgsrunda och kvällens härliga stund vid havet....
Jag håller på att tappa rösten, så nu måste jag sluta... hahahaha

Ps. Jag och Marlene har kollat våra multipla intelligenser, jag var språkklok och musikklok... vilket jag iofs redan visste!
Ds.

 Marlene i Haga,,,,

 Sofia i Haga

 Marlene och Sofia vid Lökeberg..

 
Innan regnet och åskan kom... Denna bilden är för alla som är i exil från Västkusten eller Sverige... Samuel R, ta åt dig! Den är tillägnad dig! ;)

Kommentarer
Postat av: samuel r

den är fin.. saknar den svenska sommarn... med lagom temperatur.. :)

2009-07-16 @ 21:03:06
Postat av: elisabeth acaro

hahaah sköna bilder sofia

2009-12-12 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0