Stackars min syster!

MIn storasyster har diskbråck igen! Hon har fruktansvärt ont och igår åkte jag och min mamma dit för att hjälpa dem. De har 3 barn som är 2 och snart 4 år gamla. Tjejerna är lite olika, Lilly har Downs och Ingrid inte. Det gör att Ingrid springer och Lilly superkryper! Frank eldar både sig själv och dem! Så läget är 190! Jag och mamma stannade över natten och sen åkte jag hem ikväll, mamma stannade kvar... Förutom att min syster har så ont, så är det iaf en stor glädje att få vara med barnen! De är sååå fina och man blir varm i hjärtat varenda gång man ser dem. Ikväll satt jag, Lilly och Ingrid och sjöng. Vi sjöng alla möjliga sånger och Lilly tecknade och sjäng de ord hon kunde...

Imorgon ska jag börja jobba igen... segt!!! Men lika bra att komma igång, så jag inte står där på torsdag och har ont i magen för att jag inte har hunnit allt jag skulle hinna... Denna veckan måste jag plugga med, har min första tenta på lördag! JAg är så spänd på den. NU tror jag  att jag kan det ganska bra vid det här laget, men iaf.. jag är lite sådär spändförväntansfull!

Nu måste jag slå igen mina blå för ikväll, ska försöka ladda upp en bild somjag tog när jag var modell.....

Ja, jag vet att den blev ganska stor, men jag är väldigt glad att den gick att rotera överhuvudtaget...

/LOVE YA! SOFIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0