Long time, no seen!

Gott nytt år alla vänner!

Har precis kommit hem från ännu en nyårskonferens i Uppsala... Kanonkul som vanligt! Denna gången blev det lite komprimerat eftesom jag inte hade min egen lilla flisa att åka i. Jag fick däremot åka kungligt med familjen Ärlebrandt i deras volvo! Men jag hann träffa riktigt många iallafall! Det är fortfarande lite sorgligt att jag inte kunde gå på Berits knytis idag, men, men, jag ska gå på möte på Credokonferensen istället.

De bästa på nyårskonferensen var infoträfffen om mission. JAg blev helt taggad! Och inspirerad! Det finns kanske en chans även för mig!

Vad tror jag om detta år då? Hmmmm... jo, att jag ska leva och njuta av vardagen mer. Och att jag ska lära känna fler nya människor!  OCh att jag ännu mer ska våga gå i tro på Gud.

Så, nu ska jag sminka på mig lite, sen blir det ,möte igen! Halleluja!


HA det gott!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Niklas

Gott Nytt År du också!

2009-01-03 @ 09:03:20
URL: http://www.uppmuntran.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0