En ny vecka har gått mot mitten...

Så är det snart onsdag igen! Imorgon startar Stagekids för den här terminen. Det ska bli sååå kul att ha en kickoff med 2-9:or och vår trevliga gäst Lucas Hagby. Just nu har vi storträning i skolan. Vi ska skicka in bidrag till en täcvling som heter Skolyran och som går av stapeln nästa vecka inför Melodifestivalen i Göteborg. Jag hejar självklart på alla våra barn från vår skola!

NU bor jag i mammas lägenhet den här veckan, jag har fått välsigna en annan med min lägenhet. JAg tycker det är helt underbart att få göra det, jag blir såå glad av detta. Kan rekommendera att testa det!

Idag fick jag vet att en av mina vänner bytt civilstånd! Från singel till "in a relationship". Detta gladde mitt hjärta enormt! Hon är värd det och mer därtill! Hoppas på ett snart bröllop! Så kära CG! Grattis från mig till dig! I rätt tid svarar Gud alltid! Så nu hoppas jag att min tid snart är här... "Gud! Jag vill gärna gifta mig, men jag har inte träffat någon som vill gifta sig med mig än..." Ett finare sätt att säga " Gud, jag vill gifta mig, men jag har inte träffat någon som JAG vill gifta MIG med än..." Ett bra sätt att tänka är: Jag vill gifta mig med någon jag inte kan leva utan..., annars blir det inte så bra....

Nu ska jag börja göra mig iordning för den underbara skönhetssömnen, den kan man inte leva utan....

Var välsignade, var ni än är!

Love
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0