264 glosor från ryska till danska och bara 15 fel!

Sitter just nu och gör ett glostest från ryska (ljud) till dansk text. Man lär sig både danska och ryska! Så jag tycker att 15 fel är ett ganska bra resultat hittills!

Jag gillar inte grått väder! Jag vill har sol nu! Iaf några soliga timmar hade varit härligt! Snart börjar jag fundera på allvar att söka jobb vid medelhavet  eller i LA. Sol!!!! Vill ha!!!! NU!!!!!!!!!!!!

Men fram tills dess så är det bara att hålla fast vid löftet om en sommar eller löftet om himlen! En dag så kommer ju Jesus tillbaka och eftersom det står i Bibeln att det inte ska finnas tårar i himlen och att allt är perfekt, så tror jag att solen kommer att lysa för alltid där! Så håll fast i Jesus, så strålar Han!

Bifogar en härlig sommarbild....


Visst är detta en underbar bild att se på??? Denna är från en strand söder om lökken på Jylland.... Det var faktiskt ganska varmt i vattnet, trots blåsten! I love Denmark!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0