Bättre sent än aldrig!

Så mycket har hänt de sista 2 -3 veckorna, musikframträdanden, melodifestivalgenrep, sova hos mamma, få tillbaka bilen, hjälpa till med flyttstäd och jobba mitt i det. Sen startade min ryskakurs för ett par veckor sen och så har allt gått i en väldig fart. Förra söndagen blev jag så enormt förkyld! För första gången på ett halvår. JAg har pumpat i mig alla möjliga preparat, men det har varit som det har varit att vara förkyld...

Så vad har jag egentligen för liv?! Jobb, äta, sova, plugga, kyrka... ibland rullar allt väldigt fort. JAg försöker att lära mig att njuta av dagarna, men de sista veckorna verkar det hela ha gått fortare igen... Skönt är det iaf att solen tittat ut och att dagarna blir längre och att jag blir yngre...

Jag måste ju säga att jag gillar Petra Mede, hon är kul! Göteborgshumor, vilket alla skulle behöva uppskatta för att må bra! Den med Bandyn var bäst! Sen gick båda mina favvisar vidare till finalen ikväll! Superkul! Det gillar jag!

Njet, nu är det nog dags för mig att börja tänka på att bädda sängen och krypa ner iden...

HA det!

Hjärtans hälsningar: Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0