En liten liten rapport om dessa dagar som bara går...

Så har då jobbet börjat. HUr känns det? Inte annorlunda än innan, förutom att jag inte har något klart schema än. Detta är helt lugnt eftersom jag är ganska säker på att vi hjälps åt att lägga det så där svenskt rättvist... Om 2 veckor börjar universitet igen. Längtar.... Denna gång blir det Översättning B och Rysk litteratur A. Märkligt att jag verkligen älskar detta med universitet, trodde inte riktigt det.

Helgen har varit i softens tecken. Lördagen gick åt till ett litet besök på 2nd hand och en runda i Kungälv, kvällen var enbart lugn. Söndagen tillbringades i kyrkan (mycket bra gudstjänst), hos mamma (mysigt) och på IKEA (många bra nyheter), Imorgon är jag ledig och ska då göra de där små ärendena som ofta ligger och väntar.

Det är märkligt att semestern är slut, samtidigt har det hänt så enormt mycket denna sommar och jag undrar vart detta ska sluta! Livet är hursomhelst spännande och kul!


Vi ses någon dag!


In His Love

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0