Då kommer en liten rapport från ett fantastiskt läger!

I fredags satte vi oss i bilarna och åkte de 12/13 milen till Åsengården i Fristad. Det var en superhärlig biltur med Olivia och Tatiana i baksätet. TIll sist kom vi fram.... vi fick ta vägen via jobbet, jag hade glömt min plånbok..... och hade fika och samling med NLP. Senare på kvällen såg vi, som traditionen säger, en snyftfilm. Den heter " The ultimate gift" Självklart grina jag! De var snälla i år, konfirmanderna. De var ganska tysta och snälla på nätterna och jag sov gott.
Igår var det frukost, undervisning och fritid. Olivia tog sitt första dopp iår, med kläderna på! Lunchen bestod av taco och kcällsmaten var Pizza.... Mmmmmm! Under kvällen hade vi undervisning om ANdens gåvor. När det gäller Anden blir det ofta väldig Gudsnärvaro när man pratar om den. Vi hade en god stund av bön och förbön innan det var dags för Left behind filmen. Idag var det segt att gå upp och tröttheten hängde som ett ok över ögonen. MEn upp kom vi, städande och packande gick vi ner till frukosten. Även dagens undervisning blev så intressesant, när vi pratade om dopet, tjäna Gud, änglasång och annat.

Vid 14 kom vi iaf hem... JAg sov en liten stund, sen tog jag min Skoda och åkte till Tjörn på barnkalas.. Carl har fyllt 2!

Nu är jag seg.... ska försöka plugga lite, träffa Cattis och sova!

Jesus, be my centre!

love Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0