Well....

Nu är jag på G igen i bloggandet. Jag har haft svårt att få igång rutinerna igen efter sommarens långa ledighet. Men nu, inatt, blev jag blogginspirerad och tänkte att nu måste det bli ordning på det hela igen.

Idag har jag varit på Liseberg! Men det blev inte så mycket åka av. Jag åkte faktiskt bara ponnyexpressen(karusell) med Carl och Flumride med Johanna. Efter den sistnämda bar det av till bilen. Jag blev helt genomblöt! Trodde jag hade klarat mig, men precis när jag andats ut kom duschen rätt på huvudet, så vattnet rann innanför jackan och ner i kläderna.... och ner i byxorna! Jag är fortfarande blöt i håret!  Fast det gör inget! Jag gillar Liseberg ändå! Det blev inget Balder. Jag fick en pinne ihuvudet i torsdags och efter det har jag varit lite yr, så jag kände inte för en starkare yrsel än vad jag redan hade... Däremot blev det en första vinst på Marabouhjulet! Mmmm.....

Sista veckan har jag funderat över relationer... Ibland, bara IBLAND, funderar jag över varför jag inte har lyckats med att hitta någon som jag älskar och som älskar mig tillbaka. Har jag helt fel förväntningar på människor, på mig själv och andra? Finns det någon som har ett bra svar? Detta tillfälliga djupdyk kan ha att göra med den där pinnen i huvudet...

Njet, nu ska jag sova. Imorgon har vi gudstjänst för nya konfirmander och alphagudstjänst.

Var välsignade alla vänner och okända!

Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0