Framme!

idag tog jag mig från den västra sidan av sverige till den östra... kan man kalla Eskilstuna för östra sidan? På vägen hit fick jag iaf se snö för första gången den här hösten. Den låg utmed vägen efter MAriestad. WOW!

Veckan har varit sp'nnande, det är spännande att bo på landet. Jag passade en hund extra i helgen och han lyckades smita ner i husgrunden och jag menar inne i yttergrunden... Vi fick ordna räddningsaktionen "rädda Zäta" Tillslut kom han ut! Efter det fick han gå kopplad så fort han skulle ut. Igår skulle hästarna ut och då tog en av dem en liten extra runda till äppleträdet... efter lite lock och pock med hö och annat kom hon till slut efter någon minut till mig och gick snällt in i hagen.... SEGER till mig! Jag tror jag ska anmäla mig till "Bonde söker" ;)

nu är det dags att mysa med lillasystern! Vi ses snart igen!

Blessings från mig till er alla!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0