SVAR!!!

"Postat av: Niklas

Jag har kollat upp det lite och det verkar som att den bästa betydelsen av ordet på hebreiska är att rulla eller vältra över något."

Någon har läst! Och gett respons! TAck Niklas! JAg är nog benägen att ta tag i den betydelsen!

Idag har jag bakat mina första pepparkakor! Det gjordes med klass 5 på hemkunskapen. Hela jag luktade pepparkaka sen! Fast gott var det!

DEn sista halvtimmen har jag suttit med min lillasyster på tråden, hon satt just nu i en taxi på väg till Göteborg... från KAtrineholm. Alla förstår väl; SJ var sena! Så försökte jag få dem att förstå att hon missar den sista bussen hem, men inte gällde någon garanti inte... Så hon hoppar av i Alingsås och sover hos vår syster istället... SJ!!!!! SJ(ukt)

Ikväll har jag softat, tagit en lång varm dusch och ätit en god hönökaka med makrill i tomatsås... MMMM.

Imorgon får jag besök av min varannanhelg hund (numera verkar det så), Zeta. Hans husse är i London och då ville hunden komma till mig! Love him! (Hunden alltså)

Så " Befall dina verk åt Herren, han ska ge dig framgång!"

Love Sofia 


Kommentarer
Postat av: Ulle

Vad kul att du har en blogg!

2008-11-23 @ 17:51:46
URL: http://vattenslangen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0