Hemma igen!

Så nu är jag äntligen hemma i min lägenhet igen. Har haft det underbart på Hägnabacken, men det är ju inte mitt hus... I helgen hade jag Zeta med mig igen, hans husse var på begravning, så jag fick mysa med honom.... och Gizmo. Stackars Gizmo spydde ner hela verandan imorse och jag fick torka upp det.... Ugh! Men tur iaf att han inte var nämnvärt påverkad, det var hög svans och drag i kopplet på morgonturen! I eftermiddags åkte jag och lämnade Z och sen blev det middag hos mamma. Mysigt! Kvällen avslutades i Backadalskyrkan, där jag, Sofia Svensson och Julia Nilsson ledde lovsång. Mäktigt!

Idag är det ju Fars dag! Och jag har haft svårt att fira min pappa, han är ju i himlen. Men jag kan berätta om hur bra han var... Han var min alldeles speciella pappa, som var en mjuk person, berättade sagor för mig på kvällen och som fick mig att tänka ett steg till. På tisdag är det 13 år sen han dog, och jag saknar honom fortfarande!  Han hade varit en väldigt bra morfar och farfar.

Men jag har ett hopp! En dag ses vi i himlen, och då finns det inga tårar kvar!

Nu ska jag samla kraft till morgonens stora prövning; städ och plugg!

CU!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0