En mycket sen måndagskväll...

Tack gode Gud! Jag har börjat förstå Intstrumentalis! Slava bogy! Jag tror att jag var på rätt spår innan, men krånglade till det för mig genom att gå på djupet och läsa om alla undantagen! Tack Nadja! Bästa ryskaläraren på GU!

Idag fick jag ett bibelord till mig från en vän. "Befall dina verk åt Herren och Han skall ge dig framgång" Väldigt bra tycker jag, eftersom jag fick härdsmälta i hjärnan igår och ingenting verkade gå min väg i livet. Jag har gett vidare ordet till fler idag! Jag undrar hur man ska översätta "befall" i det här läget. Är det ung.som " alla livets saker som jag gör, gå till Gud med er!" eller har någon något annat förslag?

Jag bearbetar fortfarande ämnet: När styrkan blir till svaghet", del 2 kommer, jag lovar!

Nu måste jag bara sova!

Love!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0