Domsöndagen

Idag är det domsöndagen. Kan kännas lite läskigt faktiskt! Som om Gud är en slags domare som slänger klubban i bordet. "Pang.... du har en dom över dig! PAng..... du duger inte! Pang..... försök inte komma här inte! "MEn så är inte läget! Utan det är mer; "välkommen, här finns plats för dig också! Här finns nåd för dig med! Du får komma till mig! Du kan lämna av allt som tynger dig här hos mig! Tänk över här och nu vad du behöver för att leva ditt liv fullt av mitt liv, tänk över vad du tror att jag har för dig! " JAg kommer aldrig att lyckas bli helt rätt, men jag kan lämna mig helt rätt och slätt till Honom! Lyssnade på Claes Josefsson idag på EFS HIsingen, han talade om detta på ett oerhört befriande sätt!

Imorgon ska jag och vår 7-9 åka till min kyrka här i stan och ha en riktig myseftermiddag med playstation, biljard, pizza och skoj. Sen blir det ryska och för första gången känner jag "goddag yxskaft, fattar inget" Måste fråga Nadja.....

Sov gott, det ska jag göra!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0