Advent!

Så är den äntligen här! Första advent! Jag älskar alla ljus och stjärnor som lyser upp det mörka! Det var underbart att sitta på gudstänsten och sjunga med och lyssna på predikan. Jag blev nästan tårögd flera gånger, det var så fridfullt!
det blev ett litet besök på julskyltningen innan det var dags att ge sig av till Hägnabacken och Jacks födelsedagskalas. Tänk att han är 12 år! Och fortfarande fasters myspojk! Idag fick jag även en mysig kram av Kim också. Åh, vad jag älskar er! Sen var det ju väldigt gott att träffa Frank, Lilly, Ingrid och Carl. De är också väldigt älskade av sin moster! Lilly och Ingrid fyller 2 på torsdag så nästa helg blir det kalas igen!

Nu börjar den där julklappsgrejen... vad ska man köpa? Och vad önksar man sig? HELP!!!

Nej, nu ska något gott hamna i min mage, sen ska sömnen infinna sig!

Hosianna i höjden! Välsignad är Han som kommer i Herrens namn, Hosianna i höjden!

Love!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: gladatony

Hej! Visst är advent en härlig tid. Äntligen tända ljus och mysig stämning efter den mörka hösten. Jag skrev också om det i min blogg härom dagen. Välkommen till http://gladatony1.wordpress.com/

2008-12-13 @ 21:33:43
URL: http://gladatony1.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0