Spanien grejade det!

Såg trots allt Spanien-Tyskland matchen! Tur att Becka var så i gasen. Jag blev smittad jag med. Jag tycker faktiskt att det var kul att Spanien vann, Tyskland har vunnit fler gånger. Någon gång måste det ju bli rättvisa!

Idag har jag varit hos min bror i Floda. Att komma till dem är som att landa efter en stormig flygplansfärd; lugnt och stilla med vacker omgivning. Förutom när killarna leker krig i trädgården... Men iaf så är det drömhuset de har!

Johanna har fått träna körning idag. Hon har blivit mycket säkrare på de här dagarna! Tror hon behöver köpa en bil snart!

Dags att sova för den sista veckan nu...

Be blesses, stay blessed!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Godnatt! Hoppas du får en bra dag imorgon=).

2008-06-30 @ 00:43:04
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0