Nu är det bara 7 arbetsdagar kvar...

till semestern... som jag längtar efter väldigt mycket. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra direkt, men jag ska iaf åka till Uppsala, sen ska jag försöka ta det lugnt och komma till ro hemma, Behöver måla en vägg och städa av lite varstans.

På fritids hade flickorna idag en lång utläggning om hur viktigt det är att jag blir gift. De sa att de tyckte synd om mig för att jag fick sitta och titta på TV själv och att jag inte hade någon att hålla i handen när det åskade ute. De erbjöd sig till och med att skriva en kontaktannons på en singelsajt!!! Eller anmäla mig till ett program där man kan hitta en man... OCh skulle nu inte detta fungera, så skulle de pröva på dörrknackning! Det hela slutade med att jag lovade dem att jag skulle göra mitt bästa under sommaren för att hitta min man och de skulle be. Sen skulle vi utvärdera i höst, annars.... (här kommer lite hot om dörrknackning och någon släktinggifte...) Så, finns det någon därute i rymden som kan hjälpa mig? ;)
Jag fick mej iallafall ett riktigt långt skratt!

Det blev shopping på Allum idag. Efter att ha gått igenom de flesta affärer fann jag Vero Moda, det blev en tunika och sjal. Snyggt till byxorna jag köpte igår.

Ikväll har jag varit i kyrkan och lyssnat på Thoréns som arbetar i Bangla. Det är helt fantastiskt vad de får vara med om. Tänk vad rätt personer på rätt plats kan göra! Jag hade kunnat sitta ännu längre och lyssna!

Ja, nu är Tyskland till final! Vilket lag följer med? Vilket är lättast att möta? JAg hejar på Ryssland! KOm igen imorgon! Kör hårt!

Sov gott!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0