En ny sång....

Igår morse skrev jag en sång... jag vaknade på natten med sången inom mig. NÄr jag vaknade på morgonen så var den självklart halvt borta. Men så kom den tillbaka till mig och här är den. Vill ni höra musik får ni maila mig....
Den utgår från det Jesus sa: Min frid ger jag er...

Frid

Min frid stannar kvar hos dig
Min frid ger dig ro
Min frid stillar din ångest
Min frid tar bort din oro

Även om åskan mullrar högt
Även om blixten skrämmer dig
Genom elden finns jag där
Genom mörker bär jag dig

Min frid stannar kvar hos dig
Min frid ger dig ro
Min frid stillar din ångest
Min frid tar bort din oro

Även när allting lyser klart
Även när mörkret skingrat sig
Genom lyckans glädje bär jag dig
I glädjen finns jag där

Min frid stannar kvar hos dig
Min frid ger dig ro
Min frid stillar din ångest
Min frid tar bort din oro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0