En blåsig dag och Ryssland kämpar hårt!

Matchen håller på att avslutas och alldeles nyss blev det 1-1. JAg hejar ju på Ryssland! Kom igen nu alla ryssar! Kör hårt och vinn! Nu blir det spännande! Hjälp!

Idag har jag haft en skön slappardag, pratat läääänge med Maria Gesar i telefon. Jag saknar dig jättemycket! Tur att det finns telefon och Europakonferenser!

Senare på kvällen åkte jag och Johanna ut till Tjuvkil. Där blåste det friskt, kolla in på bilden! Tyvärr var det för kallt för ett bad, annars hade jag hoppat i. Det är en fascinerande känsla att stå där. Det är en nästintill kuslig känsla av total brist på kontroll!




Nu ska jag se klart på förlängningen! Heja Ryssland!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0