4 dagar kvar...

till en efterlängtad semester! Det är inte så att jag vantrivs med mitt arbete, jag trivs bra, men vila behöver man emellanåt för att orka sen igen! Fast sista veckan innan semestern är alltid hemskt lång! Jag har ingen aning vad jag ska göra på semestern, men jag har lite böcker att läsa, lite folk att träffa och självklart: Europakonferensen i Uppsala! Sen är ju havet inte alltför långt bort!

Apropå havet; jag har fegbadat idag. Jag fick i Johanna efter många om och men. Hon doppade sig ordentligt,, men jag fegade lite och lät huvudet vara... Fast jag har redan badat 2 gånger i havet i år! Det var inte så kallt, men det blåste rejält!

Idag fick vi ett glatt samtal: Frank (min systerson 3,5 år) ringde och berättade att Lilly (min ena systerdotter) har fått sin första tand! Och hela famljen jublade! Lilly har Downs Syndrome och då får man ofta sina tänder senare. Lilly är 1 år och 7 månader, så vi har väntat på det hela... Men säg inget; Frank sa att det var en hemlis...

Nu ska jag studsa ner till tvättstugan och hämta min tvätt... så

...var välsignelser och fortsätt vara välsignad!

In His Love

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0