SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag har den nästan eviga vilan infunnit sig. Jag har semester! Men dagens upplevelse var verkligen värd allt slit hela året; jag åkte till stranden med 3 killar som aldrig fiskat krabbor förr! Det gjorde ont i hjärtat när jag var tvungen att få dem att åka hem. Jag upptäckte att jag tycker så mycket om dem, trots deras tankspriddhet och virrighet. De är så mysiga och goa! Tänk om alla människor kunde få vara med om såna upplevelser, att få upptäcka något nytt.





Kvällen innebar en målning till hos min mamma och en dammsugning av bilen, den var full med sand.....

Nu ska jag strax gå och lägga mig, tröttheten är maximal!

Ha en skön lördag och lycka till med bröllopet, Marlene!


Blessings from me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0